Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво до го правя този кантар?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги, бързо въпросче - при читав кантар и празна кола, пружинката трябва да е силно натегната, или съвсем хлабава?
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #17
      Хлабава, бе!
      Нали при товар кляка и с нея се натиска буталата и клапите се отпушват.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Имах същия проблем с бившото типо при мен обаче не спираха почти задните колела зареди тоя смотан кантар.Свалихме го беше го хванала корозията и го почистихме и раздвижихме със спрей, стана почти свободно да се движи това рамо.След като го сложиш на колата можеш да си настроиш спирачното усилие спрямо тая пружина беше някъв филм, та както и да е всичко си беше Ок.
        Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

        Comment


        • #19
          колеги , когато кантара се прецака и не се движи, няма спирачно усилие в задните колела когато колата е натоварена.

          дали се движи кантара, се проверява лесно. качва се колата на рампа и като се натиснат спирачките , усилието върху пружината трябва да се променя.
          друго което се сещам, може да става нещо с механизма или жилата на ръчната.
          точка

          Comment


          • #20
            Незнам какво направих вчера стази отверка и как оцелих реглажа на прожината,но днес за двайсетина километра спирачките са ок.Днес нямах врема но утре ще си го сваля и излъскам кантарчето.Благодаря на всички отзували се.И колега Колев каква е тази плочка преди кантара?Аз такава нямам.
            145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
            159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
            159 1.9jtdm 05г.

            Comment


            • #21
              ето тука номер 7, ама тя е само свързваща плочка. при тебе може и да няма. не знам на ТС-ите как е.
              Last edited by kolev; d.m.y г., 17:37.
              точка

              Comment


              • #22
                На мен там са ми снадени тръбите но по отделно.Гледах едни чертежи на спирачната система и там има нещо като плочка.
                145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
                159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
                159 1.9jtdm 05г.

                Comment


                • #23
                  И аз бях така колега, само че при мен задните спирачки изобщо не функционираха, и поради високата цена на този кантар реших проблема като го премахнах и на негово място отидоха 2 маркуча ама какви бяха и от какво не си спомням и единствения недостатък сега е, че спират малко повече задните колелета отнолкото е необходимо, но иначе се свиква

                  Comment


                  • #24
                    Аз не мога да свиквам.Това спиране със задните колела е ужасно а и доста ОПАСНО.Още нямам време да го смъкна и почистя но сега спирачките са ок.
                    145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
                    159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
                    159 1.9jtdm 05г.

                    Comment


                    • #25
                      Съжалявам, че вдигам темата, но да не правя нова.. как се стига до тоя кантар? Трябва ли да се сваля резервоара? Че ми писна задницата да се опитва да ме изпревари особено на мокро...
                      sigpic
                      145 1.6ts 16v 97г.

                      Comment


                      • #26
                        нищо не трябва да се сваля, но ако са ръждясали спирачните тръбички /които са от горна страна на кантара и се развиват с напипване/ в голям филм се вкарваш.
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          На самия кантар на петлето има само една пружина не трябва ли да са две? Понеже на самото петле отзаде има още една дупка и си мислех, че е имало пружина там. А иначе като отхлабя пружината то си се мърда съвсем свободно и седи затворено - ако е отпусната.
                          EDIT: Схванах му принципа на работа Разхлабих на макс пружината и сега задните колела не блокират преди предните
                          Last edited by roshaf; d.m.y г., 11:12.
                          sigpic
                          145 1.6ts 16v 97г.

                          Comment


                          • #28
                            не, само една е пружината. другата дупка е за настройка. след като освободиш винта на 2-те планки и колата е стъпила с 4-те гуми на равно и ненатоварена, там на тая дупка закачаш един домакински кантар, опъваш го на дадените в мануала кантари и стягаш винта. това е.
                            колкото по-опъната пружината-толкова повече усилие към задните. като вдигаш задницата с крик, пружината естествено охлабва.
                            ако махнеш маншона на кантара ще видиш как планката натиска една шайба, а тя бута цилиндърчетата на кантара. реалния ход на тия цилиндърчета е само няколко милиметра. при отхлабена пружина на кантара и натискайки спирачката, можеш да видиш тяхното движение.
                            обикновено кантара блокира или някое от цилиндърчетата се запушва или цялото нещо става една ръждива буца и си е ебало мамата.
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Значи като съм разхлабил пружината (доста хлабава) Спирачното усилие към задните колела би трябвало да е 0% при работещ кантар. Но при мен пак спират но сега не блокират преди предните. Значи ли това, че кантара ми не е изправен?
                              sigpic
                              145 1.6ts 16v 97г.

                              Comment


                              • #30
                                не, ако е разхлабена пружината не е нулево спирачното усилие. мисля до към 30% намаля ама може и да лъжа.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X